Servicios
Documents relacionats

Vinaròs presenta la seua campanya promocional #AmarVinaròs

Vinaròs presenta la seua campanya promocional #AmarVinaròs
2020-06-09

A mar, una aposta per millorar el posicionament del destí

Estimar i viatjar són les dues experiències que ens fan sentir més vius, sota l'eslògan “Estimar Vinaròs” i una bateria de clips promocionals, Vinaròs donarà sortida a la seua campanya promocional per a captar el turisme nacional durant aquest 2020.

Davant d'una de les temporades més incertes dels últims anys, Estimar Vinaròs vol il·lusionar als amants de la mar i que enguany aposten per a passar les seues vacances en un destí de platja, segur i poc massificat.

La campanya busca incrementar la presència digital del destí, la consideració i l'estima per la marca i per a això s'ha preparat una bateria de clips promocionals, que es distribuiran per xarxes socials, on es poden veure a una família gaudint d'unes vacances segures, de l'estil de vida mediterrani, la gastronomia de Vinaròs, l'esport i sobretot de la mar.

Per a acollir a tots els que demostren interès s'ha creat la landing page: www.amarvinaros.com. En aquesta pàgina promocional el turista podrà trobar informació del destí, ofertes especials del sector turístic, infografies de l'ús segur dels serveis, informació pràctica dels espais públics i els clips promocionals.

El context juga al nostre favor

La pandèmia ha aconseguit que el turisme torne a la casella d'inici, viatges nacionals, amb cotxe i en direcció a la platja. Un dels termes més buscats durant el confinament va ser la paraula mar i l'anunci de la possibilitat de rebre turisme estranger va incrementar un 140% les cerques d'allotjament en destins de platja.

És el millor moment de donar a conèixer el treball dels últims mesos. Enguany Vinaròs aposta per una acció promocional digital, flexible i enfocada a destinacions que han demostrat interès per passar les vacances en el mediterrani. La campanya tindrà presència a set comunitats autònomes en una primera fase, València, Catalunya, Aragó, La Rioja, Navarra, el País Basc i Madrid. En una segona fase s'incorporaran destins europeus, com França, Bèlgica i Alemanya.

Una campanya de dos nivells

La campanya reforçarà el sector turístic per a difondre el missatge, i així projectar un missatge coherent, fresc i emotiu. Per a això la Regidoria d'Interés Turístic i Promoció de la Ciutat ha estat formant a les empreses del sector en tres aspectes bàsics; el posicionament digital, la creació d'ofertes de promoció atractives i eines per a la creació de continguts en xarxes socials. A tot això cal sumar que ara el sector disposa de material gràfic de qualitat per a fer promoció de municipi.

A nivell digital la primera acció que es posa a disposició, és la possibilitat de crear les històries de Instagram amb els motius de la campanya. A nivell local l'objectiu de la campanya és reforçar el sentiment de pertinença a Vinaròs. I a nivell estatal promocionar fomentar el desplaçament a la mar.

La campanya té prevista una bateria d'accions que s'aniran presentant al llarg de l'estiu.