OAMR(OFICINA D'ASSISTÈNCIA EN MATÈRIA DE REGISTRE)
L'OIAC és l'oficina d'informació i atenció ciutadana de l'Ajuntament de Vinaròs i la unitat responsable de la recepció i tramitació de queixes, reclamacions i suggeriments.
A més, exerceix les següents funcions:
- Registre de documentació
- Gestió del padró:
- Altes i baixes
- Informes en relació amb el padró d'habitants
- Volants d'empadronament
- Certificats d'empadronament
- Canvis de domicili
- Correcció de dades errònies en les bases de dades del padró
- Consultes del cens electoral.
- Atorgament de drets funeraris i canvis de titular.
- Liquidació d'impostos i taxes.
- Expedició de certificats de béns de particulars i de cadastre.
- Mantenir actualitzades les bases de dades de sistemes d'informació, amb la col·laboració de la resta de departaments, especialment del Departament de Noves Tecnologies de l'Ajuntament.
- Confeccionar estadístiques en relació amb les funcions atribuïdes a l'OIAC.
- Proposar accions per a l'increment en l'accés i la utilització de la informació.
- Analitzar l'efectivitat i ús dels sistemes d'informació.
- Coordinar, supervisar, dirigir i participar en les actuacions per homogeneïtzar l'aplicació de tècniques de simplificació, racionalització i control de gestió.
- Suggerir i proposar l'establiment del marc general per a la millor qualitat.
- Coordinar i facilitar l'activitat d'informació general que es presta a l'oficina.
HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
De 9h a 14h (presencial)
Les 24h i 365 dies de l'any (telemàtica, a través de la pàgina web)
MAIL PER SOL·LICITAR LIQUIDACIONS
liquidacions@vinaros.es
CITA PRÈVIA
www.gva.es
Tel. 963866000
012
A/e: oamr@vinaros.es
OFICINA PROP
El sistema d'informació PROP consisteix en una xarxa d'oficines geogràficament distribuïdes per a facilitar informació sobre tràmits o procediments de la Generalitat i sobre ocupació pública des de la perspectiva d'una administració eficient orientada als ciutadans i ciutadanes de la Comunitat Valenciana.
L'oficina PROP de Vinaròs és una oficina mixta (conveni entre la Generalitat i l'Ajuntament) i comparteix espai amb l'OIAC (Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana) municipal.
La funció de «Registre de documentació» la realitza, exclusivament, l'OIAC de l'Ajuntament.
A les Oficina PROP s'expedeixen els certificats de signatura electrònica de la Generalitat i del sistema Cl@ve, per a facilitar la identificació de la ciutadania en la seua relació amb les administracions públiques.
La informació que facilita l’oficina Prop es troba també disponible a través dels telèfons 963 866 000 o 012, i telemàticament a la Guia PROP
- Horari general d’atenció al públic:
De dilluns a divendres de 9 a 14 hores
El dijous de 14:30 a 18:30, excepte:
El periode comprès entre el 15 de maig i el 15 d’octubre
El periode de vacances escolars de Setmana Santa i Nadal
Més informació: PROP Vinaròs