Servicios
Documents relacionats

L'Ajuntament edita una guia per a la presentació de sol·licituds d'admissió a proves selectives

Seu-electronica
2021-05-18

La finalitat és explicar als veïns de forma senzilla dels passos a seguir per a poder realitzar aquesta tramitació de forma telemàtica

La Regidoria de Recursos Humans ha editat una guia explicativa per informar als veïns dels passos a seguir a l'hora de presentar una sol·licitud a l'Ajuntament per a l'admissió de proves selectives. Es tracta d'un manual senzill que recull aspectes com la revisió dels terminis abans de presentar una sol·licitud, com adjuntar documents digitals, com demanar el Certificat Electrònic o fins i tot com realitzar el pagament.

El regidor de Recursos Humans, Fernando Juan, ha destacat que "amb motiu de la pandèmia les administracions prioritzen les tramitacions digitals i per tant és fonamental indicar als veïns de forma senzilla els passos a seguir per a poder realitzar qualsevol gestió telemàtica amb l'Ajuntament, en aquest cas com presentar les sol·licituds per a les proves selectives". Juan assenyalava és fonamental disposar del Certificat Electrònic o Clau Permanent a l'hora de realitzar aquest procés, així com qualsevol altra tramitació digital amb l'administració. Aquest dos documents es poden aconseguir a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana, OIAC, amb cita prèvia, que es pot sol·licitar des de la pàgina web de l'Ajuntament, dintre de l'apartat "Tràmits i gestions".

Juan insistia que és important que la ciutadania conega totes les gestions que es poden fer de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica i comentava que la poden consultar dintre de la mateixa Seu Electrònica.

D'altra banda, el regidor comentava que un dels principals reptes de les administracions durant els propers anys serà facilitar l'accés a la gestió digital per a les persones que no disposen de recursos, així com dels veïns que no estan familiaritzats amb les noves tecnologies.

Balanç de la pandèmia

Durant la roda de premsa Juan també ha aprofitat per fer un balanç dels efectes de la pandèmia al sistema de treballar de l'Ajuntament. Segons indicava, gràcies a la feina del Departament d’Informàtica, s'ha pogut implantar el teletreball, fet que ha permés mantenir la rutina diària de feina. Així mateix, també ha destacat la feina del Departament de Recursos Humans sobretot en les tasques internes de prevenció, subministrament d'Epis, gestió de recursos i plans de prevenció i contingència en tots els edificis públics. Segons insistia gràcies a aquest esforç s'ha aconseguit una baixa incidència de la Covid-19 entre el personal de l'ajuntament, amb zero brots en l'entorn laboral, fet que ha demostrar la bona eficiència de totes les mesures adoptades.