
S’ha fet la instal·lació de taquilles intel·ligents refrigerades, s’ha posat en marxa una nova pàgina web de compres i s’ha creat una app per a dispositius mòbils
L’Ajuntament han fet un important pas endavant per a la millora i modernització del Mercat Municipal amb l’objectiu que s’adapte a les noves formes de compra dels clients, especialment a través d’internet. Es tracta de tres actuacions que han comptat amb el finançament dels fons europeus Next Generation dintre del programa emmarcat per a l’enfortiment de l’activitat comercial en zones turístiques.
La primera de les actuacions ha sigut la instal·lació de taquilles intel·ligents refrigerades al Pati del Mercat per a millorar els serveis que s’ofereix als clients que realitzen les compres a través d’internet. D’aquesta forma un cop feta la comanda es guardarà a la taquilla perquè el client la puga recollir-la en l’horari que millor se li adapte.
Pel que fa al funcionament, un cop feta la compra s’assignarà una taquilla per al client i un codi QR o numèric que haurà d’utilitzar per a obrir-la. Així mateix, el sistema també informarà en tot moment de l’estat de les taquilles als venedors del Mercat i la seua disponibilitat per a guardar les comandes.
La segona actuació ha sigut creació d’una nova pàgina web del Mercat Municipal que unifica continguts i integra les funcionalitats que abans estaven disperses en diferents plataformes. Ara, en un únic portal, es pot consultar tota la informació de les parades, realitzar compres en línia, accedir a les promocions actives o decidir si es prefereix recollir la compra en el mercat o en les taquilles intel·ligents.
La tercera actuació ha sigut el desenvolupament d’una app Marketplace per als dispositius mòbils que permet als usuaris fer els compres d’una forma fàcil i senzilla, que a més està integrada amb les taquilles intel·ligents, fet que reforça l’estratègia de digitalització del Mercat Municipal.
La regidora de Comerç, Carla Miralles, ha indicat que aquestes actuacions suposen un pas endavant en la millora de la competitivitat del Mercat Municipal i contribueixen a modernitzar la seua oferta sense perdre l'essència de l'atenció pròxima i personalitzada”. Segons comentava la implementació d'aquestes eines respon a una demanda creixent tant dels venedors com dels consumidors.
