Aquesta actuació forma part de l’impuls del govern municipal per atendre les necessitats de la Costa Nord, Costa Sud i ermita
Aquesta setmana s’han posat en marxa els treballs de reparació del paviment de diversos vials de la urbanització de La Closa, en concret, s’està actuant als carrers Eucaliptus, Garrofers, Oliveres i Til·lers. Cal destacar que presentaven un asfalt molt deteriorat degut al pas del temps i a la falta de inversió en aquesta zona durant molts anys. Ara es garantirà un millor asfalt i més seguretat viària per als veïns que viuen durant tot l’any en aquesta urbanització.
El regidor de Costa Nord, Costa Sud i Ermita, Agustín Molinero, ha indicat que “la zona de l’ermita també és una de les nostres prioritats i per això ja hem començat des de principis d’any a atendre les seues necessitats”. Segons afegia “després de reunions i converses amb els veïns de la zona som conscients que hi ha molt que fer, tant a la urbanització de La Closa, on ja estem actuant, com a la urbanització de L’Estret, on ja tenim prevista una actuació per aquest 2026 amb la renovació dels paviments”.
Molinero remarcava que a banda de la reparació de l’asfalt també es farà la renovació de l’enllumenat per oferir una millor visibilitat als veïns. En aquest sentit, comentava que en el pressupost per aquest any s’ha previst una important partida de 200.000€ per a millorar la il·luminació a la zona de l’ermita, així com a la Costa Nord i Costa Sud.