Les tres actuacions es faran en la zona portuària i amb accés totalment lliure
Aquest cap de setmana tornaran a Vinaròs els grans concerts de Sant Joan i Sant Pere gràcies a l'aposta feta des del Govern Municipal per a tornar a fer de la ciutat el referent festiu de la província. Diumenge passat milers de persones van vibrar con l'Orquestra París de Noia, una de les més importants del país i ara ha arribat el moment dels concerts més esperats.
Aquesta mateixa nit actuarà el grup Tribut en Queen God Save the Queen, considerat com el millor homenatge d'Espanya a l'etern grup britànic. Per a demà dissabte serà el torn de Fangoria, també a les 23:30h, on es podrà gaudir de les seues cançons més cèlebres, així com de les noves del seu últim disc. Per últim, diumenge actuarà Marta Santos, una de les veus més destacades i prometedores del pop-flamenc.