Servicios
Documents relacionats

Obertura d'espais al públics

Nou-decret
2020-12-14

DECRET D’ALCALDIA

El passat 25 d’octubre es va publicar al BOE el Reial Decret 926/2020 pel que es declara l’estat d’alarma per a contindre la propagació d’infeccions causades pel SARS-CoV-2.

Així mateix, la Presidència de la Generalitat va dictar el Decret 14/2020, de mesures en la Comunitat Valenciana com a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19 i de declaració de l’estat d’alarma, que complementava les mesures addicionals dictades per la Resolució de 24 d’octubre de la Conselleria de Salud Universal i Salud Pública.

L'alcalde va dictar Decret núm.2020-2614 de data 28.10.20. ordenant el tancament dels parcs infantils, Cal·listènia, parcs Sèniors i torradors de l’Ermita, del camp de Birles i Petanca de l’avinguda Vint-i-nou de Setembre, i la limitació d’ús de l’skatepark, aixi com no cedir a entitats i a particulars els espais municipals com ara les sales d’actes de la Biblioteca, del Vinalab i de la Casa de la Cultura ni tampoc cedir l’Auditori.

Amb les dades actuals, en el Municipi, no es considera necessari el manteniment de les mesures dictades en el Decret de referència.

Back to top